♦ Dagens tipps


♦ Haloj, snart släpar jag ut min bror och hund och går runt i lite områden för att dela ut post igen, andra gången i mitt liv :) senare kanske jag tar en tripp till säby eller drar ner till riddersvik och fotar Julia.. Senare ska jag och Julia iaf dra till vällingby.. Asså jag funderade på att gå till frissan idag och färga bort min utväxt, men asså jag vet inte någon bra frisör i närheten och så vet jag inte hur mycket det kommer att kosta.. Huum får se hur jag gör. Nu ska jag överföra alla mina Mj skivor till mobilen och så ska jag gå och rocka när jag delar ut posten :) haha..

DAGENS TIPPS:



Funderar på att beställa denna dynamit, har hört mycket gott om den.. "Ger extremt skadat hår en dunderkur med dynamite. Denna djupverkande proteinkuren reparerar torrt hår, behandlat och skadat hår och återuppbygger för optimal glans och lyster." Exakt vad mitt hår skulle behöva! ni hittar denna räddare i nöden här→ http://forhair.se/?artnr=007DISP&cat_id=155

Ha en bra dag vi hörs senare, puss och kram



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hihi visst var dom :D

2009-12-29 @ 13:58:05
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0