♦ Dagen efter..


♦ ..Julafton, det känns inte som att det var julafton igår, det känns bara jävligt tomt, när jag vaknade kände jag såhär, Jahapp, då var det roliga över då.. Men sen kom jag på, fan det roliga har precis börjat! Pengar i julklappa att shoppa på rean för, lediga dagar med älskade vänner, mysiga gratisbiokvällar genom biocheckar, men framförallt - NYÅRSAFTON! längtar så jag dör, villken kväll det ska bli! Idag ska jkag och carro åka en snabbis till flinga, sen ska jag nog bara chilla och ikväll blir det antingen mys eller något annat, vi får vell se;) Imorgon blir det däremot, shopping, jag, carro och julia har bestämt oss för en dag på stan, vi ska upp tidigt och länsa butikerna, haha.. Ha en mysig juldag!



haha, lekte lite diva yesterday ^^










Japp, röda läppar blir det nog på Nyårsafton tror jag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0