♦ Daagens



♦ Idag hade jag so "redovisning" det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå, imorgon har jag sissta provet på terminen. Så jävla skööönt! sitter nu och pratar med finste K, och nu kommer lite bilder eftersom att min älskade mobil kom tillbaka i fredags :D





Daagens: gammal hög kjol från Jackpot, tröja från monki, gammla halsband.





Denna mysiga lapp satt på min skrivbordshylla när K hade gått i söndags, sööt du är finis<33





...Och min mobil var bombad med K bilder, haha bääst<33





Koncentredad favoritcarro på mattelektion<3




Skitsur älsklingsjulia på mattelektionen, haha sööt<33




Urgullig elin vid skåpen på mattelektionen<33



Kommentarer
Postat av: kristin

hahah, jag kan vara lite gullig i bland. jag har värdens bästa julklapp till dig! eller jag vet inte, det är något som vi ska göra tillsammans.. <3<3

2009-12-09 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0