♦ 9/12-09



♦ Onsdag= veckans längsta skoldag ;/    
Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa radio NRJ, har precis kommit hem från säby och träffat älsklingsflinga:) carro och jag fixade henne så att hon blev as fin tog även med bajshunden, hon var så trött att hon sommna i mitt knä påväg hem, sötnosen min<3
Idag hade vi hemkunskap, jag och sofia tabbeade sönder oss ;) föst blandade vi i kardemummakornen utan att hacka dom så vi fick stå och sila hela blandningen, hacka dom och hälla i. Sedan tog vi glutenfritt mjöl i stället för vanligt + att vi tog en alldeles för stor form för ugnen! soo fale!
Hade även älsklingsslöjd idag :) nu kommer lite najsiga bilder från min dag, hoppas ni mår bra sötnosar!


Glömde såklar att fota mig i morse, som tur var har slöjden en grym spegel ;) dagens: blå myströja från gina boots från topshop, halsband indiska, armband gina.



Älsklingarna, carro och sofia.



Hemkunskapschemat: julbak, min lyckodag?



haha, skrattar fortfarande när jag tänker på soffys och mia kakor :) missbildade?



Jag älsakr smeeet! julias grupps fina saffransmuffins, muums



klaara..


Detta vräkte lilla jag i mig ;), mega gott, fast jag mådde illa efter ;S



carro, jocke och tobbe baaakar ;)



Julia och sofia hjärtan<33



min textilbild, Stolt? huuum ja! haha, älskar dig MJ<33



I stallet: Hahah, älskar att pussa sönder min hund, hon uppskattar det faktiskt ibland :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0