♦ 4/12-09




♦ Freeeegad, kan det bli bättre? japp, det kan det för om jag inte hade haft äckliga prov på måndag och tisdag hade jag kunnat chilla hela långa helgen. Men nu när lärarna inte har något liv är jag tvngen att sitta och bajsplugga, fan vad kul det ska bli! god jul lotta söderberg och karin kakan= bajskorv på spanska.(vet inte ditt efternamn) ni har förstört mig helg!
 
Idag hade jag no prov också, det gick så jääävla pissigt, om jag inte får ig så har fan gud varit på onormalt strålande humör. Jag red Houdini barbacka idag, det gick suuuper. Hann bara säga hej till älsklingsflinnga innan hon gick ;'/ nu kommer lite pictuers från idag, JAG HAR JU FÅTT MIN MOBIL TBX :D är öööverlycklig!








men jaa, jag vet att jag är helt missbildad, men jag tänkte såhär: ibland måste man bjuda på sig själv och då gjorde jag de ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0