♦ 22/12-09 - Pooost påväg!



♦ Vaknade ganska tidigt imorse av att pappsen stökade runt i köket, satte på musik,MJsåklar och läste ett kapittel ur Ks bok Elsas mode, boken är galet bra! rekomenderar den med kärlek!
Efter frukost och allt så tog jag och pappa med oss wilma och började dela ut västerort + reklam. Det var megajobbigt. 400 pers att dela ut tiningar till, fast om jag gör det själv samlar jag totalt ihop till typ 500:-/mån :) Pappa och jag hade typ delat ut hälften när vi öppnade andra påsen med tinigar, där låg även reklamen! vi hade glömt att dela ut reklam till typ 200 pers, så jävla jobbigt så pappa kommer typ gå och dela ut till dom igen sen, eller så skiter vi i det, människorna dör vell inte av en morgon utan reklam från blomsterLandet? Idag ska jag till vällingby, måste ringa någon av mina pärlor och fråga om de vill hänka.. Jag måste köpa mer julklappar, bajs.. har nästan inga pengar kvar;/ ha en gullig dag<3



Älsklingen tyckte det var skitkul att gå med och dela ut post<3









Måste gå och käka nu, hörs senare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0