♦ 21/12-09 - Stalldag



♦ Dagen började med att jag gick upp vid typ halv nio tiden, det var lite jobbigt men jag hade bestämt med Sandra att vi skulle ut med doggarna, det var ganska mysigt, vi gick till golfbanab och lite i skogen, Wilma var så jävla bitchig, hon typ högg efter Fonzan hela tiden, stackaren! haha, hon ser ut som ett litet monster när hon gör så ^^ men anledingen är att hon löper fast hon har altid varit en lite bitch.. Sen drog jag direkt till Casper, red dressyr i paddocken och sen släppte jag och jula hnm så han fick springa lite lös, mycket söt och busig häst :)
Igår hann vi inte köpa julgran så snart åker jag bror och far och gör det ;)Ikväll vet jag inte vad jag gör, får se.. Nu kommer lite bilder på buscasper..



Såhär såg pollens pannlugg ut efter en timme i paddocken ^^





..Vi släppte busen och i början gick det lite trögt..





 
..Sen fattade pollen att han var lös ^ (sorry men har bara 3.5 mp på mobilen) 





Så fin<33




 
<3


Ha en grym kväll, massa kärlek från mig<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0