♦ 20/12-09 - Snöuteritt



♦ Heej<3 Dagen började med att jag gick upp vid typ 10tiden. Julia kom vid typ 11 tror jag och sen åkte vi buss ner till riddersvik, julia och jag tog en underbar uteritt och galopperade i djupsnön, det var jättemysigt.. Hästarna var underbara och lagom pigga men självklar får dom lite damp i bland men det är bara mys :) efter det tog jag och bästavän bussen hem och nu sitter vi och väntar på ett lunchen ska bli klar. (käkar typ alltid lunch vid 15 när jag tar casper på dagarna) ikväll kommer K och vi ska kolla på Gossipgirl men innan det drar jag med mig bror och far oc köper en julgran, så mys! sen senare på kvällen kommer Julia och vi kanske spanar efter fekke lr bara tar det lungt.. Hoppas ni får en underbar kväll, megapussar.



Casper med snö ^^





Juliaälslingen och Ben påväg ner till Viksjöängarna..





Sötismule<3









En lista

Kollade in Kenza.se och fick syn på denna roliga listan, på Cosmopolitan.se kan man hitta flera listor att underhålla sig med:)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Casper var underbar
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: slog ner Julia ^^
Det sista du sa högt: Ett mega gapskratt
Det senaste någon sa till dig: Jaaaaa?
Vad har du druckit idag: Absolute Vodka, skoooooooooja.. Nä men typ juice, vatten
Vad var det senaste du åt: chocklad
Vad var det senaste du köpte: Typ chocklad till julbaket yersterday ^^
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blåå
Vad är det för väder hos dig nu: Galetmkt snö
Godaste glassmaken: Typ polka lr lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart men jag underskattar inte dejting..
Sover du tungt: Beror på vem jag drömmer om, mohaha
Drömmer du mardrömmar: Sällan
Trivs du med ditt jobb: Har inget
Favoritklädsel: Herrskjorta, boots, tajts, accosearer
Favoritlåt just nu: Allt som har med Michael jackson att göra
Vad ser du om du tittar till höger: Korgstol, bord, garderob, dörr
Vad gör dig glad just nu: Julia, att det är mat snart, huum, jusste första jullovsdan imorgn :D
Vad ska du göra härnäst: Käka ^^
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Överlycklig? nja, hade kunnar vara bättre men jävligt lycklig iaf :)
Favoritgodis: Choklad eller lakrits
Kläder just nu: Ni vill inte veta
Sommarplaner: Resa?, vänner, mys, typ vrålsola, bada, träna..
Hur många kuddar sover du med: Alltid 2, får panik annars, hah..
Spelar du något instrument: Nä :/
Morgon eller nattmänniska: Jävligt flexibel
Vad är viktigast för dig: Mina vänner, familj, hästarna, wilma..
Är du kittlig: Ahadu!
Snarkar du: Har aldirg gjort
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Oj, ingen aning
Längtar du mest efter just nu: Flinga


Lite information, vi hörs senare, loveyaa<3



Kommentarer
Postat av: ara

hej har du egen häst:)

2009-12-22 @ 18:58:40
URL: http://juustsaara.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0