♦19/12-09-FILMKVÄLL MED K



♦ Nu sitter jag här i Ks soffa och bloggar, har knappt varit hemma idag så jag har inte hunnit blogga på hela dagen, igårkväll var vi tjejor hemma hos carros mamma, vi kollade på en film som jag inte kommer igåh namnet på den var lite rolig ^^ K och jag är mitt uppe i julbaket sammtidigt som jag sitter och smockar i mig typ ostbågar, tjockis! Det känns som att jag inte har kommit igång med festandet nu på lovet än, men det kommer känner jag på mig :) Nu sprang K och handlade mer chocklad till vårt julgodis, lägger ut receptet och bilder senare..Hoppas att ni får en galen, mysig eller underbar kväll<3

 
Jag och K ibörjan av sommaren 09<3



Fick lite damp, ni får ursäkta mitt utseende men, men.. K är sötast i världen<3 Nu ska jag gå och käka varma makor innan vi börjar kolla på good luck chuck :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0