♦18/12-09-JULLOV!



♦ Jahapp, då var det jullov, det känns helt stört, man fattar inte att det är jullov förrän julafton börjar närma sig tror jag.. Idag fick vi betyg jag blev inte så jättenöjd, älsakr ju slöjd och har haft MVG hela tiden tills nu, jävla skit, jag gjorde en bildslöjd med mj och så hann jag bara lämmna in själva bilden utan ramen, jag visste och sa till min lärarre att ramen skulle göra mkt av mitt arbete men hon betygsatte det utan ram;/ jävla bajs så jag fick VG och är skitledssen.. Sen när hon fick se hela bilden med ram oallt så sa hon såhär: om du hade lämnat in den med ramen skulle du nog ha fått MVG, jävla kärring säger jag bara!
Aja, idag sjöng min älskade elin solo inför alla i gympasalen, så duktig!<3 sen fick vi betygen, fick MVG i tre ämnen, Bild, Biologi och teknik.. G i spanska och engelska :( och VG i resten.. Fan vad onöjd jag är! aja, efter skolan gick jag och elin hem till sofia, vi cillade lite och snackade en del. Nu är jag hemma och har precis käkat lunch, ska snart till säby. 
Ikväll blir det girlnight, mys<33


Dagens: inte speciellt nöjd men efter att ha slängt ut halva min
garderob och kollat på termometern kom jag fram till denna mysiga
stickade kofta från MQ, halsband från indiska..








...Sen när jag kom hem fick jag fotodamp och lekte modell/dansade beyonce framför spegeln, hah adhdbarn?












Det var detta arbete jag menade, så jävla fittigt! aja, shit the same, Mj är och förblir bäst, love you most<3




För alla som undrar ser mitt rum ut som ett bombnedslag, måste städa ;d




Dagens rekomendation: min Vera vang princess, helt underbar! jag älskar doften, den luktar typ ganska sött och mysigt :) tyvärr börjar den bli gammal och har tappat mkt doft ;/ önskar mig en ny annan parfym i julklapp..
hoppas eran dag/kväll har varit/kommer bli bäst<3julkramar<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0