♦ 15/12-09-snö!



♦ Hejsan gullungar<3 idag vaknade jag och kollade ut ur mitt fönster, vad såg jag? snö! :) blev överlyckig! så galet mysigt ju, sedan när det fortsatte snöa hela långa dagen blev jag ännu gladare tror jag:) jag och julia gick till skolan som två små eskimåer i våra stora luvor^, är så glad att bästa vän är tillbaka, älskar henne mest i världen<3
Skoldagen var okej, kort dag och ganska chill eftersom att man inte pallar jobba och lärarna inte pallar tjata. Engelskadisskussionen gick som väntat sämst!, fan också, vill ju äga på engelska, vill kunna prata helt flytande, fattar inte varför det inte funkar, har försämrat min så jävla mkt! :( Aja, pallar inte deppa nu. Efter skolan gick jag och bäst ner till stallet för att rida pollarna, det var riktigt mys kan jag säga! sitta där på caspers varma rygg utan sadel, inburrad i jackan och tjocka täckbyxor! synd bara att Ben blev lite halt och att vi inte kund rida så länge..
Nu är jag hemma och ska snart börja med en äcklig bokreccention som ska vara inne imorgon, så jääävla pist of jag är på Hans! ofta man klämmer in ett arbete nu typ 4 dagar innan lov!?
Nu kommer lite bilde från idag, puss på er<3



Dagens: Rutig favoritflanellskjorta från weekday 299:-(herr) Mkt kärlek till den^
Mina hatobjekt leggings,(hade inga andra)
Halsband, komme inte ihåg...




Okeej? tänker ni. Jag tänker: jag bjuder på denna ;)





Påväg till skolan..




Finaste,<3 påväg till stallet




Gissa om Casper blev glad att komma in?




Känner att min kamera äger, uteritten var iaf myspys<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0