♦14/12-09



♦ Dagen har varit bra, fick MVG i bild denna termin, känns väldigt kul :) Efter skolan drog jag och carro ehm till henne och käkade lite smoothie och macka, mkt gott! sedan cycklade vi ner till stallet, det ver skithalt. Haha garvade ihjäl mig när carro och hennes cpcyckel välte ^^ Sedan red jag ut på casper barbacka, carro gick bredvid(så snäll) casper var mysig och jag kände mig som en sån där eskimå i mina tjocka täckbyxor och dunjacka, men jag frös iaf :) Nu har jag kommit hem och ska snart käka och ducha. Hoppas dagen för er har varit mys<3


Urkäkta denna dåliga dagens bild - blir bättre imorgon. Tröja Från franska affären Cheveignen, minns en pris. Lackleggings från MQ, minns ej pris, Armband frånKapphal mm. Halsband: Indiska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0