♦13/12-09-Luciamorgon



♦ Vaknade upp imorse av att min galna mamma stod och bakade lussebullaroch gjorde risgrynsgröt haha, idiot, vem pallar gå upp och baka på morgonen? tackar henne iaf för att hon gjorde deet, världens goaste frukost:) Min dag kommer att se ut såhär: Först, gå ner till julias kanin och ge den mat, sedan drar jag till Riddersvik och rider Casper, därefter åker jag till Säby och hoppar en bana på julshowen, sen kommer jag hem och K har träning i vardagsrummet ^^ sedan är det Gossipgirl, då kommer även sofia och vi har en myskväll i TV soffan. Funderar även på att ta lite BUS kräm i ansiktet i kväll, har blivit så jävla blek. :s



Mmmm




3:dje advent :)




Carro igår, hon såg helt fale ut i sin luva :) söt du är vännen<3




Me yesterday





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0