♦ 12/12-09-Stan nästa



♦ Godmorgon alla! igår vann Erik i idol, tkr att det var bra, han var ju ändå ganska grym men tove äger fortfarande:) Det var så jävla skönt att få sova lite längre i morse! Drömmde söta drömmar och söta personer inatt ^ haha, nu har jag varit ute med min tjockis, klippte hennes mage lite härom dan för att hon skulle se lite smalare ut men jag tror att det blev värre :) aja, tjockare hund-mer att älska!
Snart stänger jag av min älskade dator och går ut och smäller i mig lite frukkost, sen drar jag ner till K och vi sticker till stan, idag ska jag tvinga mig själv att bara köpa julklappar, har inte råd med ngt annat :(
Sitter och lydssnar på älsklingen och gammla Thriller dök upp, älskar alla låter mest av allt!


Förra gången i stan- jag och sofiafinis, påväg ner till favoriten Topshop :)




Slutar aldirg älska dig snyggast i världen<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0