♦ 11/12-09



♦ Heej alla glada<3 Idag har jag pysslat, fikat käkat, dansat och bara chillat hela dagen, så mys! Luciafirande på trollboda:) Strax drar jag till Säbygård, vi ska nog hoppa idag.. Kollade just ut i fönstret och såg att det snöar! :D nu blir jag överlyckig! fan vad kul! Här kommer lite bilder från dagen :) Puss på er<3





Dagens: Tröja som jag köppte igår: Topshop 549:-
Linne under: Weekday, minns inte preis
Jeansleggings: Gina 399:-
Halsband: Indiska, 99:-




Dagen började med ett gulligt luciatåg i gympasalen..




Sen vart det fika ^  jag är gaalen i lussebullar :)




Hahah, elin och fredrik pysslar ^




Sunshines<3




Angels<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0